مدیریت طرح و پیمان

مدیریت کلی پروژه شامل خرید و تهیه مواد و تجهیزات مور نیاز، تجهیزکارگاه، تهیه یا اجاره ماشین آلات مورد نیاز پروژه، تامین نیروی انسانی مورد نیاز، مدیریت و سرپرستی عملیات فنی، اجرایی، مالی، اداری و غیره، اجرای تاسیسات مکانیکی و برقی پروژه، اجرای محوطه سازی و تمامی عملیاتی که برای اجرای پیمان و قرارداد لازم است تا به مرحله تکمیل نهایی برسد از طراحی اولیه تا ساخت نهایی و تکمیل پروژه در طی قرارداد بر عهده ماست است. این یک روش مدیریتی اصلاح شده در راهبری و مدیریت پروژه ها محسوب می گردد و همچنین موجب افزایش سطح کیفی و ارتقا امنیت و اجرای صحیح پروژه ها و بهینه سازی و مقرون بصرفه شدن اجرای پروژه ها می شود و سوددهی پروژه را برای سرمایه گذاران آن تضمین می نماید. در حال حاضر این روش در بسیاری از پروژه های کوچک و بزرگ شرکت آبگینه شهد آبادیس مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به اینکه طرح های بزرگ نظیر طرح توسعه و افزایش ظرفیت در کارخانه های قند و شکر نیاز به همکاری گروه ها و شرکت های با تخصص های متفاوت و گوناگون دارد، جهت پیشبرد صحیح پروژه طبق برنامه زمانبندی و کاهش ریسک کارفرما و انجام به  موقع و راه اندازی در موعد مقرر بهتر است از روش مدیریت طرح و پیمان استفاده گردد. اجرای پروژه از شروع و فونداسیون تا بهره‌برداری به عهده ما خواهد بود، انجام این پروژه به موازات تجهیزات های قبلی صورت می پذیرد و مراحل اجرا هیچ تداخلی با پروسه تولید و بهره‌برداری ها نخواهد داشت.
همکاران ما با بکارگیری نیروهای متخصص و حرفه ای و با استفاده از بروزترین تجهیزات موجود و با تمرکز بر اصول ایمنی، همواره در جهت حصول رضایت کارفرمایان محترم تلاش می نمایند. همچنین با توجه به امکانات موجود، در صورت نیاز به انجام پروژه و ارائه خدمات در محل سایت، به منظور ساخت تجهیزات و سازه های مرتبط، متخصصین این مجموعه همواره آماده خدمت رسانی می باشند.

شرکت آبگینه شهد آبادیس جهت پایین آوردن درصد ریسک و اعتماد سازی بیشتر در اجرای پروژه، معادل مبلغ قرارداد ضمانت معتبر در اختیار کارفرما قرار می دهد.