توری پرس تفاله

خدمات برش و ساخت انواع توری با مش های خاص جهت استفاده در صنایع مختلف از جمله صنایع قند کابرد دارد. شرکت آبگینه شهد آبادیس با در اختیار داشتن سیستم برش لیزر CNC در واحد ماشین سازی، امکان ساخت و تولید توری با مش های خاص از جنس فولادهای آلیاژی و استنلس استیل جهت انواع پرس تفاله تر، نرمه گیر آب تفاله و شربت خام، زبره گیر شیرآهک و توری های دیفوزیون برج و RT را دارد.

شرکت ما با در اختیار داشتن سیستم برش لیزر CNC با امکان برش لیزر با گاز های نیتروژن، اکسیژن و هوای فشرده امکان تولید این توری ها را با بالا ترین کیفیت و صافی سطح ارائه می دهد. دقت برش در این سیستم یک دهم میلیمتر می باشد.

پرس های تفاله تر که کار آنها آبگیری از تفاله آبدار خارج شده از دیفوزیون است، یکی از مهمترین تجهیزات در صنایع قند چغندری می باشند. عملکرد صحیح این تجهیز تاثیر بسزایی در کاهش ضایعات کارخانه، کاهش مصرف آب در دیفوزیون و کاهش مصرف انرژی در بخش خشک کن های تفاله دارد.

در این نوع تجهیز نیز انواع توری با مش ها با مش و ضخامت‌های متفاوت استفاده می شود، که معمولا پس از چند دوره کارکرد مستهلک شده و نیاز به تعویض و نیاز به تعویض خواهند داشت. عدم توجه به این موضوع باعث کاهش راندمان این پرس ها شده و ماده خشک و خروجی کاهش می یابد. این موضوع باعث بالا رفتن مصرف سوخت، افزایش ضایعات و افزایش مصرف آب تازه در دیفوزیون خواهد بود.

ما با تکنولوژی لیزر امکان تولید انواع توری های پرس تفاله جهت انواع برندهای معروف دستگاه پرس تفاله را داریم.