برش پنل های لیزری مورد استفاده در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان

استفاده از پنل های فلزی CNC بعنوان دکور و نمای ساختمان مورد استقبال معماران و طراحان داخلی مدرن امروزی قرار گرفته است. نمای دکوراتیو لیزری دنیایی از زیبایی را به مکان شما هدیه می دهد. زیبایی و تنوع در ایجاد طرح های بی نظیر و منحصر به فرد با هیچ روش دیگری دست یافتنی نیست. طرح های ایجاد شده با برش لیزری به اندازه خلاقیت ذهن شما بی پایان است. بگونه ایی که در منازل، دفاتر، رستوران ها، فروشگاه ها، هتل ها، باغ و تالارها، فضاهای عمومی و … نمایی منحصر به سلیقه شما ایجاد می کند.

از سقف های کاذب گرفته تا پنل های پرکننده نرده، انواع خلاقیت ها در طراحی درب ساختمان، نمای خارجی پنجره، پارتیشن های جدا کننده تزئینی، قاب های فلزی بزرگ و کوچک تزئینی برای روی دیوار و بالای تختخواب و حتی بصورت ساعت های تزئینی، برشکاری نام تجاری شرکت روی صفحه فلزی، مدل سازی مجدد اماکن تجاری، روکش صفحات نورپردازی و یا بصورت قطعات کوچک مانند استفاده در چراغهای دیواری و سقفی و لوستر، استفاده در تولید ظروف پذیرایی کاربرد دارد.

زیبایی و استحکام بالا، سرعت نصب و امکان ایجاد طرح های مختلف و ظریف، پوشاندن عیوب و کم و کاستی های نمای ساختمان و هزینه کم این پنل ها روز به روز کاربرد آنها را در تزئینات ساختمان بیشتر کرده است. همچنین سازگاری بالای فلزات با محیط و طول عمر بالای فلزات مصرف پنل های طرح دار لیزری را مقرون به صرفه تر می کند.

پنل های فلزی دستگاه فایبر لیزر ما از انواع فلزات از جمله آلومینیوم، مس، استیل، آهن و سایر فلزات قابل تولید است.

خدمات تولید پنل های لیزری شرکت آبگینه شهد آبادیس:

انجام برش لیزری فلزات و انجام پروژه ها بدون استفاده از ابزارهای مکانیکی از دیگر خدمات شرکت آبکینه شهد آبادیس است. کاهش زمان ارائه خدمات و کاهش هزینه های تولید، و در راستای آن بالا رفتن کیفیت برش قطعات مهمترین خواسته واحد های تولیدی درگیر در این زمینه است. سرعت و دقت بالای برش لیزری کمک زیادی در روند سرعت دادن به تولید داشته و جوابگوی بسیاری از کاستی های روش های سنتی برش متریال بوده است.

دستگاه برش CNC فایبر لیزر شرکت ما تجهیز شده با پیشرفته ترین و قدرتمند ترین سورس های لیزر بین المللی  برش هایی با کیفیت بسیار بالا و دقت بی بدیل را روی انواع مواد فلزی(حتی انواع فلزات رنگی) ایجاد می نماید. قیمت اجرای نمای برش لیزری فلزات بعنوان دکوراتیو ساختمان بسته به ضخامت و طرح آنها بوده با هزینه ی مناسبتری انجام می شود، به صورت متری محاسبه می گردد و استفاده از این روش در سرعت عمل کار تاثیر فراوانی نیز دارد.