توری نرمه گیر

خدمات برش و ساخت انواع توری با مش های خاص جهت استفاده در صنایع مختلف از جمله صنایع قند کابرد دارد. شرکت آبگینه شهد آبادیس با در اختیار داشتن سیستم برش لیزر CNC در واحد ماشین سازی، امکان ساخت و تولید توری با مش های خاص از جنس فولادهای آلیاژی و استنلس استیل جهت انواع پرس تفاله تر، نرمه گیر آب تفاله و شربت خام، زبره گیر شیرآهک و توری های دیفوزیون برج و RT را دارد.

شرکت ما با در اختیار داشتن سیستم برش لیزر CNC با امکان برش لیزر با گاز های نیتروژن، اکسیژن و هوای فشرده امکان تولید این توری ها را با بالا ترین کیفیت و صافی سطح ارائه می دهد. دقت برش در این سیستم یک دهم میلیمتر می باشد.

پس از عملیات دیفوزیون یا استخراج یا عصاره گیری، شربت خام تولیدی دارای مقداری نرمه خلال می باشد. وجود نرمه در شربت خام و هدایت آن به مراحل بعدی یعنی تصفیه شربت باعث بروز مشکلاتی خواهد شد که از جمله می‌توان به آزاد شدن مواد غیر قندی موجود در نرمه خلال و کاهش درجه خلوص شربت خام اشاره نمود. همچنین وجود این نرمه ها در گل کربناته باعث ایجاد بوی بد در لاگن های گل می گردد. این موضوع در آب تفاله که به دیفوزیون برمی گردد نیز صدق می کند.

استفاده از نرمه گیر های مناسب برای شربت خام و آب تفاله در کارخانه های قند چغندری بسیار ضروری می باشد.

تولید توری های وج وایر(wedge wire) و توری های لیزری جهت ساخت این تجهیزات در تخصص ما می باشد.