ساتراسیون ریشتر تیوب و sz-rt

ساتراسیون ریشتر تیوب و سیستم sz/rt برای تصفیه شربت:
در دهه های اخیر طراحان و سازندگان به این نتیجه رسیدند که امکان نصب سیستم تصفیه شربت در خارج از سالن های تولید امکان پذیر می باشد این موضوع حتی در مناطق بسیار سرد نیز با رعایت عایق بندی مناسب ممکن خواهد بود و دارای چند مزیت بزرگ می باشد در صورتی که کارخانه در حال توسعه است بدون توقف و از کار افتادن سیستم قبلی و حتی در زمان بهره برداری می توان پروژه ساخت و نصب را انجام داد.
اجرای این پروژه نیازمند ساخت سالن تولید و فضای سرپوشیده و اسکلت فلزی جهت نصب نمی باشد، بلکه تمامی بدنه ها شامل آهک خور ها و بدنه های ساتراسیون بر روی فونداسیون مناسب و هم سطح زمین نصب می گردند.
در صورتی که سیستم تصفیه شربت در کارخانه شما کارایی لازم را نداشته و یا با ظرفیت سایر بخش‌های کارخانه همخوانی ندارد و یا در صورتی که تصمیم به بهینه سازی و اتوماسیون آن دارید و یا قصد افزایش ظرفیت در کارخانه را دارید و یا تصمیم به پیاده سازی طرح مدرن تصفیه شربت از اهداف شما است، همچنین اگر تمایل به اجرا و نصب سیستم تزریق گاز با تکنولوژی ریشترتیوب PUTSCH آلمان بر روی بدنه های قدیمی و یا ساخت کامل بدنه های ریشتر تیوب می باشید، در کنار شما بودن برای هر بخشی از آن ، چه طراحی و مشاوره و چه اجرای کامل باعث افتخار و خرسندی ما خواهد بود. لطفاً با ما تماس گرفته تا با بررسی و امکان سنجی شرایط شما بهترین و کم هزینه ترین پیشنهاد را ارائه دهیم.
سیستم مدرن تصفیه شربت که به عنوان sz/rt شناخته می شود، و در حال حاضر تمامی کارخانه های زیرمجموعه سودزوکر آلمان به این تکنولوژی مجهز می گردند. سایر کارخانه‌های مدرن اروپایی نیز با خرید این تکنولوژی که بسیار پربازده و سود آور می باشد به دارندگان این سیستم تصفیه شربت می پیوندند. پیش‌بینی می‌گردد بازگشت سرمایه‌گذاری انجام شده حتی در کارخانه های ایران پس از حداکثر دو دوره بهره برداری و تنها از محل افزایش نیم تا یک درصدی تفاله خشک حاصل می گردد. کم شدن انرژی مصرفی و سنگ مصرفی در کوره آهک، کم شدن میزان گل کربناته و همچنین امکان افزایش ظرفیت کارخانه بدون نیاز به توسعه کوره آهک از دیگر مزایای این طرح می باشد.
در این نوع از بدنه های ساتراسیون ریشتر تیوب امکان به کارگیری بخش تحتانی به عنوان مخزن وجود خواهد داشت. همچنین انتقال کامل سیستم تصفیه شربت به خارج از سالن تولید در این طرح، باعث ایجاد فضای مناسب در سالن تولید برای نصب سایر تجهیزات نظیر فیلترها و غیره خواهد شد. این موضوع برای کارخانه ها با سالن تولید کوچک که قصد افزایش ظرفیت دارند بسیار حائز اهمیت است و در هزینه‌های طرح توسعه صرفه جویی قابل توجهی خواهد نمود. البته لازم به ذکر است که اجرای این طرح به موازات سیستم تصفیه شربت قدیمی کارخانه می باشد و راه اندازی آن منوط به خارج شدن سیستم قبلی نیست، کارفرما پس از اینکه اطمینان کامل حاصل نمود که سیستم جدید تمامی انتظارات را برآورده می سازد پس از طی چند بهره برداری می تواند سیستم قدیمی را از کارخانه خارج نماید.