ساخت انواع توری دیفوزیون، نرمه گیر، تفاله تر وسانتریفیوژ batch

توری ها در بخش دیفوزیون یا عصاره گیری نقش جداسازی شربت از خلال چغندر را به عهده دارند که در انواع دیفوزیون ها توری ها متفاوت می باشند، کیفیت نامناسب توری ها یا مستهلک و آسیب دیده بودن آنها باعث عملکرد ناصحیح یا اختلال در عملکرد دیفوزیون یا عصاره گیری خواهد شد. معمولا در طراحی انواع دیفوزیون تمهیداتی اندیشیده می شود تا از انسداد آنها جلوگیری شود. مثلا در دیفوزیون های افقی دوار(RT) برس های چرخنده یا نازل های بخار کار پاک سازی توری ها را انجام می دهند و در مواقع ضروری دریچه ها باز شده و با فشار آب توسط دستگاه ووما پاکسازی می شوند. یا در دیفوزیون های برج پمپ های بک واش کار باز کردن توری ها را در مایشه یا کف برج انجام می دهند. ولی در کل کیفیت و طراحی صحیح توری طبق نقشه های اصلی و پیشنهاد شرکت های سازنده دیفوزیون اصلی ترین راهکار محسوب می گردد.

1-صاف و صیقلی بودن سطح برش در توری ها

2-کونیک یا زاویه دار بودن توری در نوع دیفوزیون برج جهت عبور و عدم انسداد توری اهمیت زیادی دارد.

انواع توری وج وایر بافته ایی یا جوشی و یا توری لیزری جهت این نوع دیفوزیون پیشنهاد می گردد. نمای شماتیک توری وج وایر در شکل زیر ترسیم شده است.

شرکت آبگینه شهد آبادیس با در اختیار داشتن تکنولوژی برش لیزر تحت زاویه امکان تولید انواع توری دیفوزیون، توری پرس تفاله تر، توری نرمه گیر و توری های سانتریفیوژ batch  در سایز های مختلف را دارد.